Over onze samenwerking

Onze samenwerking met Retero.nl begon bij de conceptualisatie, en hebben samen het gehele traject doorlopen. Zo zijn we begonnen aan de branding, zoals het logo en de huisstijl. Vervolgens maakte wij voor hun binnen korte tijd de website. Van tevoren hebben we besproken hoe wij het beste hun product kunnen presenteren, en zijn uiteindelijk geland op een simpel en effectief design, om de conversie te optimaliseren van bestellingen.

Ook mochten wij de SEO verzorgen. Voor SEO waren onderwerpen zoals ‘retro’ en ’tweedehands’ de hoofdprioriteit, omdat dit een zeer hoog volume heeft in zoekopdrachten voor mensen die een oudere video games willen kopen. Dit is ons binnen korte tijd gelukt, en heeft geresulteerd in een enorme groei in verkoop.

Na dit succes hebben wij ook samengewerkt aan de SEA, en beheerde wij hiermee hun online marketing campagne. Na het budget te hebben besproken hebben wij advertenties geproduceerd die vervolgens werden geplaatst op YouTube, Instagram en Facebook. Dit gaf naast de ‘organische’ groei via SEO een extra boost aan de verkoop, naambekendheid en interesse. Ook hebben wij alle producten toegevoegd aan ‘Google Products’. Dit gaf een enorme boost in sales, en is nogsteeds één van de belangrijkste factoren van het succes van Retero.

De resultaten

0
goednieuwe website
0+
zoekwoorden op de eerste pagina
0+
extra bestellingen op de website
0%
meer bezoekers op de website